link Within

21 Eylül 2013 Cumartesi

SÜSLÜ ŞİŞELERİME DEVAM...

Önceki yazımda şişeleri temizledik ve giydirdik. Ama nasıl giydirdik. Birkaç şişe askerim daha görücüye çıkıyor şimdi. 


Değişik renk ve modellerde danteller içinde....



     Bu son halini alan küçük Tekel Kanyak şişemize bakalım yakından. 


Kapağına da başlık örüyorum.


Örmeye alttan başlıyorum. Düz bir zincir çekiyorum önce şişenin tabanı boyunda. (Yuvarlak tabanlı şişelerde de yuvarlak yapıp onun üzerine çıkıyorum. ) Sonra iki başında arttırarak döne döne zincirin iki tarafını da örüyor ve bu şekli elde ediyorum. Hiç arttırmadan asıl modele geçiyorum sonra.


Kapağa da küçük bir yuvarlakla başlayarak önce bir düz motif yapıyorum. Belli aralıklarla arttırıyorum yine. İstediğim genişliğe gelince arttırmadan dümdüz çıkıyorum.

Bitince kapağa tutkalla monte ediyorum.


Tepeden görünüşü böyle. ...



4 yorum:

  1. şişe giydirmeyi daha doğrusu süslemeyi seviyorum ama örerek hiç yapmadım .bunlar çok şık olmuşlar.açıkçası üşenirim sanırım örmeye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor modeller değil. Oğlumun şişe süslemeleri daha şık belki görmüşsünüzdür. Ama bir süredir o çalışamıyor maalesef. :( Çok teşekkürler Alanay'cığım.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. :)))) Evet fazla süslü gelinler gibiler. :))))

      Sil