link Within

16 Şubat 2010 Salı

ŞIK BİR YELEK

Boynunuzu rahatsız etmeyecek kadar, ya da istediğiniz yaka genişliğince ilmekle örgüye başlıyorsunuz. Yanlardan, 6-7 ilmek ( her iki yandan da) haraşo örüyor,diğerlerini selanik ya da lastik örgü yapıyorsunuz. Yanlardan bırakılan haraşolar ön tarafta ilik ya da serbest durmak üzere ayrılmış oluyor. Dikkatlice bakarsanız, belli aralıklarla, dairemsi bir görünüm alması için, ilmek arttırılıyor. Bunu beş sırada bir yapmışlar. Ve 5-6 ilmekte bir arttırmışlar. Bir arkadaşım da buna benzer bir çalışmayı ince şişle başlayıp, 5 sırada bir daha kalın şişlere geçerek yapmıştı. Çok inceden kalına doğru 5 sırada bir şiş değiştirerek de bunu elde etmek mümkün. Sonra:

İstediğiniz uzunluğa getirdikten sonra( Kolunun kendinden çıkma olacağını hesaba katarak kol uzunluğuna göre karar vermek gerek.) düz örgüye geçeceksiniz. Koltuk altına gelen kısmı yine beden ölçülerinizie göre ayırıp şişe ilmek takarak atlayıp( Lastik ya da selanik örgüyü de keserek) tekrar sırta devam edeceksiniz. Diğer kol da aynı biçimde yapılacak. Alta kadar yine istediğiniz boyda uzatabilirsiniz. Bu modeli buradan aldım.
knitally.blogspot.com 'a teşekkürler.

Arkadaşlar, öncelikle KNİTALLY'den çok çok özür diliyorum. Nasıl bir yanlışlık yapmışım anlatamam. Linke onun adresi yerine o sırada gezindiğim Devlet Tiyatrolarının adresini yapıştırmışım.Ve bu yanlışlığı maalesef ancak bugün fark ettim. Ne kadar özür dilesem az biliyorum. Emeğe saygı derken, bir taraftan da müthiş bir hata yapmışım. Bu dikkatsizliğin tekrarlanmaması için elimden geleni yapacağım. KNİTALLY; çok özür diliyorum.

36 yorum:

  1. bu modeli çok seviyorum. bir ara yapacaklarım arasında

    YanıtlaSil
  2. These pictures are mine! If you want to publish them on your own blog you should be so kind to add a link to the source, please!

    YanıtlaSil
  3. knitaly kızmış haklı olarak. biraz saygı göstersek?

    YanıtlaSil
  4. Reçelci çok teşekkürler uyarın için.Ama inanın bu bilerek yapılmış bir hata değil. Böyle bir şeyi asla yapmam. Ama iyi ki yazmışsınız buraya.Yoksa hiç farketmeyebilirdim. Yukarıda gerekli açıklamaları yapmaya çalıştım. Knittaly'ye gidip ona da kabul ederse, özürlerimi ve nedenini yazdım. Teşekkürler tekrar.

    YanıtlaSil
  5. All right, everything is ok, don't worry any more! We're friends, kniting friends!
    Ciao
    Cristiana

    YanıtlaSil
  6. Cristana, my very ashamed. Thanks for reading Almighty. I'll watch your site with pleasure.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş yelek modeli çok beğendim.
    Bende örmek istiyorum,ne kadar ip gidiyo acaba?
    Ellerine sağlık canım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. Fatoş'cuğum teşekkür ederim. Ben örmedim. Alıntı bir model. Link var aşağıda. Ama sanırım uzun bir yelek için bile 4 çile yeter.

    YanıtlaSil
  9. Tamam canım Teşekkürler
    başladım bakalım.

    YanıtlaSil
  10. Rica ederim. Oooo çok sevindim örmene. Umarım görürüz bittikten sonra....Kolay gelsin Fatoş'cuğum sana.....

    YanıtlaSil