link Within

29 Ağustos 2010 Pazar

KAĞIT İPLERLE AVİZE YAPTIK (LAMBA)

Aşamaları anlatayım. Önce piyasada kağıt ip diye satılan iplerden bir çile aldık.Onu sardık,yumak yaptık. :))) Sonra bir balonu kalıp olarak kullanaraka basit örgü teknikleri ile bir yuvarlak ördüm. Önce arttırdım, sonra eksilttim.  Oğlum daha sonra onun daha sert durması için bir balonu içine koyarak şişirdi. İyice gerdirdi örgüyü. Sonra onu kolaladı.Çiçek tutkalı da kullanılabilir.  Kolalanmış ve içinde balon olan lambayı balkonumuzda kuruttuk. Kuruduktan sonra içindeki balonu patlattı ve artıklarını tığ yardımıyla çıkarttık. En sonunda da salonumuzdaki lambaya monte ettik.Resimlerini pek güzel çekemedim. Ama odukça güzel göründüğünü söyleyebilirim. Mutfaklara, balkonlara,yazlıklara daha çok yuakışacağını düşünüyorum.

40 yorum:

  1. harika gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş bu:))))
    ben bunun rastgele dolananını yapmayı düşünüyordum, hala düşünüyorum (zaten sürekli düşünüyorum da icraat yok) ama bu daha güzel olmuş bundan mı yapsam acaba:?
    ellerinize sağlık canım, güle güle kullanın:)))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş.
    iple sarılanını da görmüş ve beğenmiştim ama bu daha güzel olmuş. ellerinize sağlık. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Çok değişik çalışma.Yöntemi çok ilgimi çekti.Zor da sayılmaz.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. canım, yanda "AY SAATLERİ, MUTLULUK-ARKADAŞLAR YENİ ADRESİME BEKLİYORUM" var ama tıklayınca blog bulunamadı diyor:(

    YanıtlaSil
  7. Hobicim, o bloğum hacklendiğinde eski bloğumdan yazdığım bir yazıydı.Tüm içeriği temizleyerek buraya aktarmıştım. O zaman yazdım. O blog da kağandı. Ama anlayamadığım şekilde yazı çıkıyor hala. ..:)))))
    Mine,Ada ve Deniz,Ayser ve Sibel'ciğim, çok teşekkürler.
    O ip sarılarak yapılanından da var. Kullanıyoruz birkaç yıldır. Oğlumun odasında. O da çok şık duruyor. Bunu kağıt ip balondan ayrılmadığı için örerek yaptım. Yoksa diğerini yapmak daha kolay aslında.

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık çok güzel görünüyor, şu rastgele sarılan onun ipi nedir acaba merak ettim, kardeşimin sarkıtları kırıldı belki bir sürpriz yaparım.

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler Minihobici. Senin oğlun da çok yetenekliymiş doğrusu. Bloğunu gezdim. de...:)))

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler teyzesi:))

    Bu arada yazıda oğlum falan diye bahsedince bende öyle minik bir bey beklemiştim ama pek de öyle minik değilmiş:)) Yine de maşallah... Gençlerin de bu tip hobilere ilgisinin ve yeteneğinin olması çok hoş doğrusu. İnşallah ben de oğlumla büyüdüğünde de yapabilirim böyle çalışmalar...

    YanıtlaSil
  11. İnşallah.... Oğlumun resim çalışmaları da var bloğumda. .:))

    YanıtlaSil
  12. ay dün biz oğlumla ipi dolayarak balona tutkalladık (250 gr tutkal gitti) sonra balkona koyduk izmirin havası sıcak malum sıcaktan balon inmiş bizde bakmadık akşama kadar. manzara tam komediydi tutkal sertleşmiş ama naylon poşet şeklini almış. A ma senin yaptığın harika olmuşşşş... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Kola da kullanabilirsiniz. Ece'ciğim, şu çamaşırları sertleştirmek için kullanılandan. Bir de tutkalı sulandırarak kullanın. O kadar çok gitmiyor ve yeterli oluyor ....Çok teşekkürler hayatım bu arada...

    YanıtlaSil
  14. Çok şık olmuş ellerinize sağlık:)
    Bu kağıt iplerden her yerde bulabilirmiyim acaba?
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Ankara'da Erdoğan Düğme'de buluyorum ben. Noyumberry, ama istersen sanırım getirtebiliyorlar. Bir önerim de sana merserize iplerle de olabiliyor ama biraz zayıf düşüyor.

    YanıtlaSil
  17. ana oğul çok güzel bir iş çıkartmışsınız tebrikler

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkürler Sevimlihayat....:))))

    YanıtlaSil
  19. bayıldım doğrusu, ellerine sağlık Ufuk. örerek de harika olmuş, ben örgü ipinden yapmıştım ama bundan da yapmak istedim görünce. çok şık

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkürler hayatım...

    YanıtlaSil
  21. sizin ve oğlunuzun elinize sağlık çok güzel olmuş,bende denemek istiyorum...sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkürler. Yapımı zor değil ve de zevkli...

    YanıtlaSil