link Within

29 Eylül 2013 Pazar

BÜYÜK DÜŞLER (The Big Dream)

     Yönetmen;Michele Placido
     Oyuncular; Jasmine Trinca, Luca Argentero,Massimo Poplizio
                       2009 yapımı. 

     İtalyan sineması örneği izledik bu pazar da.  Ne kadar benzerlikler var bizde yaşananlarla demeden edemedik. Bir o kadar da farklılıklar.....



     Ne demek istediğimi izleyince anlayacaksınız eminim. ...


     Sinema tekniği açısından muhteşemlik, görsel şölen felan yok ama politik sinema için iyi bir örnek....



       Biraz da benim gençliğimi çağrıştırdığı için sıcak buldum sanırım. :)))


4 yorum:

  1. boş bi zamanımda izlemek isterim :) bu arada bende sizi bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Son zamanlarda sinemaya hiç vakit ayıramıyorum gitmek lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epeydir ben de gidemiyorum. Evde netten izliyorum çokça. :)

      Sil