link Within

28 Eylül 2013 Cumartesi

HAMUR ŞEKİLLENDİRME

        Sevgili Nowacraft'ta gezinip yelek modelleri bakınırken bunlara rastladım ve birden vuruldum. Paylaşmadan edemedim. Ama tabi ki devamı için lütfen arkadaşımın bloğuna uğrayın. Çok beğenip arşivinize kayıt edeceğinize garanti veriyorum.  Ama bağlantılar farklı yani iki yazısı var Nowacraft'ın... Dolu dolu. 1 ve 2.....


 
 Birer sanat eseri sanki......


Daha bunlar ne ki......


Alıp yemek geldi içimden......


Konuklara göz ziyafeti de çekilir böyle bir sunumla.....



Çok sevimli......


7 yorum:

  1. Kalpli turtaya aşık oldum!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hande'ciğim, daha neler neler vardı Nowacraft'ta. Aşık olmamak elde değil valla. :)

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogumun linkini vererek bahsetmeniz ne büyük bir incelik, çok teşekkür ediyorum.
    Hamur işi şekilleri epeyce ilgi görüyor. Kendim için biriktiriyordum, halka arz edeyim demiştim :) Demek ki hepimiz yeniliği ve çeşitliliği seviyoruz.
    Yepyeni hamur işi şekilleri ile bir yayın daha .hazırlıyorum. Onları da beğeneceğinizi umuyorum.
    Blogunuzu dolaşmaya çıkıyorum, benzer zevklerimiz olduğunu tahmin ediyorum :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Hepsi harika görünüyor :)

    YanıtlaSil