link Within

30 Kasım 2019 Cumartesi

İTİRAF

       Neler oldu neler.....Sevgiyle başladığım, aşk ve tutkuyla sürdürdüğüm bloğuma maalesef uzunca bir zaman ara verdim. Ama onu her an özledim. Sadece gündelik koşturmacalara ve yeni uydurmacalara kurban ettim diyebilirim. Hepsi de zevkliydi ama buradaki kadar ; kendimi evimde hissettireni olmadı. Buradaki kadar gerçek olduğunu duyumsatan çıkmadı. Yani; her an özledim burayı. Ama dönemedim.
       Bugün, dönmek arzusuyla başına geçtiğimde defalarca giriş yapmayı denediğim evime giremedim. Kapının önüne konulmuş olmanın derin sancısını yaşadım. Biraz pişmanlık, biraz kendine kızma, biraz özlem, biraz yer yol bilmeme gibi bir şaşkınlıkla defalarca denemeler sonunda bütün hayatımın geçtiği ama birkaç yıldır  uzak kaldığım evime girme duygusunun garipliği içinde küskün bloğum beni kabul etti. Tam da böyle oldu inanın. Burada tanıdığım ve çok sevdiğim güzel insanları ve onların sıcacık paylaşımlarını aradı gözlerim, parmaklarım. Kavuştuğum için minnet mi duysam, kimseyi bulamadığım için üzüntü mü yaşasam bilemedim.
         Ama buradayım ve evimde olduğum için tüm çekmeceleri yeniden karıştırmak istiyorum. Çok karışığım anlayacağınız. Beni duyan var mı bilmem. Ama ben mutluyum.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder