link Within

30 Mayıs 2010 Pazar

DEKORATİF GÜL YAPIMI










Çok beğendim. Buradan aldım....
O kadar paralar harcamadan çok şık bir çalışmaya sahip olmak mümkün....Çok dekoratif. Mobilyalarımıza, halımıza ya da perdemize uygun renklerle çalışabiliriz.... uygun bir zemin hazırladıktan sonra, istediğimiz kumaştan şeritler keserek hafif büzüp çevire çevire ve iç içe gül yapıyoruz....Bu kadar basit....

24 Mayıs 2010 Pazartesi

"ANKARALI BLOGCULAR" BULUŞMASI.....

O kadar çok istememe rağmen katılamayacağım. Aklım sizde olacak arkadaşlar. Kimbilir kaç kez omuz omuza geçmişizdir de birbirimizi tanımamışızdır. ....
Arkadaşım SYBELLA' nın bloğundan aldığım duyuruyu aşağıda aynen yayınlıyorum. Yorumlara ve kimlerin katılacağına bakmak için onu ziyaret edin lütfen....
Ertelenen Ankaralı Blog Sahipleri Buluşmasına Gelen Var Mı?


Merhaba canlarım, havalar iyice güzelleşti, eee Ankara'nın güzelleri ile de artık buluşalım diyorum. Malum gelemeyenler olacağı için ertelediğimiz Ankara buluşmasını artık yapalım çünkü hepimiz sabırsızlanıyoruz değil mi? Sizleri çok özledim canlarım, hem bir kahve eşliğinde sıcak sıcak muhabbetler edelim hem de kaynaşıp yeniliklere kucak açalım diye düşünüyorum.

Ben hem herkesin kolayca gelebileceği yani merkezi hem rahat olabileceğimiz hem de şık bir yer diye tekrar Park Bulvar'ı öneriyorum. Ayrıca tarih ve saat konusundaki önerim; 29 Mayıs Cumartesi günü saat 14.00. Buluşma yeri, saati ve tarihi konusunda sizler de önerilerde bulunursanız çok sevinirim canlarım.

Sizlerden yine bir ricam var; duyanlar duymayanlara haber versin de bu sefer biraz kalabalık olalım ne dersiniz?

Cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum, hadi bakalım...

Sevgiyle kalın canlarım…

20 Mayıs 2010 Perşembe

TAŞLI KOLYE YAPIMI





AŞAMA AŞAMA İSTEDİĞİNİZ TAŞLA KOLYE UCU YAPMANIZ BÖYLECE MÜMKÜNDÜR...:))))) BURADAN ALDIM...

KAĞIT SÜS YAPIMI


Buradan Aldım: LİNK...
Nasıl yapıldığını anlamışsınızdır sanırım. Bir kısa şerit kesiliyor.Sonra azar azar artan uzunluklarda ikişer şerit kesiliyor ve o şeritler kısa şeridin bir arkasına, bir önüne denk getirilerek üst üste sıralanıyor. Sonra da iki ucundan ( alt ve üst ) zımbalanıyor ya da yapıştırılıyor. Açınca sonuç ortada. Hoş değil mi?

KAMPANYA- LANCOME MAKYAJ SETİ HEDİYE

Çok güzel bir kampanya...Katıldım ben yine...Buraya bakın lütfen...

Ya da şansınızı arttırmak için buraya bakın.....

YAKMA ÇALIŞMASI İLE PAN......

ÇOK SADE VE HOŞ OLMUŞ. BURADAN ALDIM....

8 Mayıs 2010 Cumartesi

3 Mayıs 2010 Pazartesi

TIĞ İŞİ DÜZENLEYİCİ

Bence muhteşem bir şey...O nedenle sizlerle paylaşmak istedim. Daha önce bir de dikişle yapılmış düzenleyici (organizatör) paylaşmıştım.Ama bunun zerafeti bir başka bence...Buradan aldım:LİNK

2 Mayıs 2010 Pazar

PEÇETE HALKASI YAPALIM







Hem de dönüşüm işi yapmış olalım. Değerlendirme ve dönüşüm işleri beni çok mutlu ediyor. Tuvalet kağıdı rulolarını atmayıp böyle halkalar yaparak hem şık sofralar kurar, hem de çöpe daha az şey atmış oluruz...: Buradan aldım:LİNK

PASPAS


İki renkli ya da sade....Şık bir paspas olmuş...Arkadaşıma (Sandra'ya) çok teşekkürler.... Buradan aldım:LİNK