link Within

13 Kasım 2010 Cumartesi

ÇOCUKLARIMIZ....




Çocuklarınız sizin çocuklarınız değildir.

Onlar yaşamın yaratıcı gücünün oğulları ve kızlarıdır.

Onlar sizden değil, sizin aracılığınızla doğmuşlar.

Sizlerle birliktedirler ama sizin değillerdir.

Onlara sevginizi verebilirsiniz ama düşüncelerinizi değil.

Çünkü onların kendi düşünceleri vardır.

Bedenlerini barındırabilirsiniz ama ruhlarını değil.

Çünkü onlar, sizin düşlerinizde bile gidemeyeceğiniz

Geleceğin evinde otururlar.

Onlar gibi olmaya çalışabilirsiniz ama onları kendinize benzetemezsiniz.

Çünkü yaşam durmaz; geriye değil, ileriye akar.

Sizler birer yay, çocuklarınız da geleceğe fırlattığınız canlı oklardır...


                                                                           Khalil Gibran

4 yorum:

  1. bu sözlerçok hoşuma gitti.4 yaşında bir oğlum var şimdiden bizi dinlemiyor kendi istediğini yapıyor ve sorduğu sorular karşısında cevapsız kalabiliyorum.

    YanıtlaSil
  2. yay ve ok benzetmesini sevdim çocukları birer birey olarak kabul edip ona göre davranan aileleri de seviyorum

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru sözler katılıyorum..Bayramınız kutlu olsun:)Sağlıklı,mutlu,huzurlu bir bayram diliyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. İyi bayramlar size de arkadaşlar...

    YanıtlaSil