link Within

13 Şubat 2010 Cumartesi

ERKEK BEBEKLER İÇİN HIRKA,MONT

Tanıştırayım....Bu bizim yakışıklımız FURKAN.....2. doğum günü için ona şık bir mont örmek istedim. Ama Furkan yakınımızda olmadığı için çok ezbere ördüm. Neyse tam tutturmuşum ölçülerini. Daha doğrusu adam yakışıklı, ne giyse yakışıyor maaşallah demek lazım.... Şu cin gibi gözleri görüyor musunuz?:))))
Ama Furkan'ı bir saniye hareketsiz tutmak ne mümkün. O nedenle fotoğraflar oldukça hareketli :)) çıkmış....
Bu da montumuzun genel görünümü. Önlerini 6 ilmekli saç örgü yaptım. 3-3 bükülenden yani. Aralarına da 8 ilmek düz örgü koydum. 8 ilmek düz örgü, 2 ilmek ters, 6 ilmek saç örgü için düz,2 ilmek tekrar ters,8 ilmek düz ara örgü şeklinde tüm önü doldurdum. Arkayı kolay olması için tamamen düz ördüm.Kolları da öyle. Yakasını sonradan ilmek çekerek lastik örgü ile yaptım. Önüne de bir fermuar diktim mi oldu işteee.....Güle güle giysin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder