link Within

28 Aralık 2009 Pazartesi

SÜSLÜ BEBİŞLERE ETEK

Yine canımın sıkıldığı bir gün, evdeki artık yünlerden yapmıştım bu eteği. Bel kısmını 10 sıra düz ördüm. 5. sırada bir arttırıp bir kestim. Bükme yeri düzgün dursun diye. Sonra arttırmaya başladım. 5 ilmekte 1 arttırdım .Bu işlemi de 4 sıra yaptım. Sonra düz devam ettim. Ama baktım ki bittikten sonra biraz dar gibi geldi gözüme. Boyuna göre dar geldi daha doğrusu. Ben de o zaman önüne birkaç tane motif yaparak genişlettim.Arada bir de hareket katmak için,bir arttırıp bir eksilterek bir model uyduruverdim işte. Bu motifleri istediğiniz model yapmak mümkün tabi. Ben kafadan böyle bir motif uydurdum.

Bel yerine de lastik olmadığı için evde, kendi iplerini kıvırarak yaptığım bağcıktan taktım.
Fotoğraflar çok kötü olmuş. Kusura bakmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder