link Within

15 Ekim 2009 Perşembe

ESKİLERİ DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİ

"Seragun" arkadaşım ve "Eylül Bahçesi" arkadaşım çok güzel bir etkinlik başlattılar. Benim "duyuru" sütunumda da görmüşsünüzdür. Bizim gönderdiğimiz ürünleri bu başlığa uygun ise yayınlıyorlar. Benim de oaradan aldığım bu fikir çok hoşuma gitti. Kot kumaşı çok severim zaten. Bu pantolondan yapılmış hem de. Eylül Bahçesinin çalışmasıdır.
http:seragun.blogcu.com/ da mutlaka gezilmeye değer bir blog düzenlemiştir. Her iki arkadaşımızı da kutluyor , buna benzer çalışmalarının devamını diliyorum.
Benim de bunun gibi birkaç çalışmamı yayınlamışlar . Çok teşekkür ederim onlara. Bence yeni fikirler edinmek, tüyolar almak için mutlaka geziniz.

"Değerli blog dostlarım, Ekim ayı Eskileri Değerlendirme Etkinliği sevgili seragun'un öncülüğüyle ve sizlerin de katkılarıyla benim blogumda yapılmaktadır.Değerli Arkadaşım http://seragun.blogcu.com/ ' a, bizleri böyle güzel bir etkinlik çerçevesinde bir araya getirdiği için teşekkür ediyorum." Eylül Bahçesinin duyurusunu da aynen iletiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder