link Within

6 Eylül 2009 Pazar

KAPI SÜSÜ-ÇELENK

Ağaçların budanma mevsiminde yollara,parklara dökülen ince ve yumuşak dalları toplamıştım.Önce onları yapraklarından temizlemiştim, sonra da kurumalarına izin vermeden (aynı gün içinde aşağı yukarı) birkaç tanesini bir araya getirip güzelce kıvırıp kurumaya bırakmıştım.Kuruduktan sonra da zaman zaman hediye vermek gerektiğinde, uygun düşen durumlarda, evdeki herhangi bir malzemeyle, daha doğrusu bulabildiğim hemen her malzeme ile süsleyip süsleyip hediye etmiştim. Bu elimde son kalan çelengim. Sizlerle paylaşmak istedim. Rastladığımda yerdeki dalları kurumadan toplamak gibi bir alışkanlığım devam ediyor. Her mevsim bunu yapabilirsiniz. Çelenk yalnızca dallarla yapılmıyor tabi .Ama ben dalları çok seviyorum. Kimi zaman kumaş artıklarını ,kağıtları kıvırarak yaptığım da olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder